lördag 20 maj 2006

bakisdag

igår var.. roligt. jag & malber smugglade in öl på toaletten, lärarna dansade loss, jag & markus dansade oss sjukt svettiga till usel svennemusik, nettan var gullig & höll ett fint tal för "gänget" vid middagen, dj pablo var full & spexig, jakob försökte sno en spritflaska från baren & blev utslängd. haha. det var roligt & ungefär det jag förväntade mig av studentskivan.
i och med att jakob blev utslängd så åkte vi hem, vi hann med sista tåget & det var skönt med tanke på att jag hade varit på stället i närmare sex timmar & kände mig rätt mätt på musiken, klasskamraterna & trängseln.
elina var full som en kastrull & arg på jakob & lite på jonas för att han hade hetsat jakob att sno spriten från baren, men ville ändå att jag & jonas skulle följa med dom hem på "efterfest". vi avböjde artigt & jonas åt en kebab på det nattöppna kebabhaket i kungsängen. när vi satt där ringde elina för att tala om att hon satt & klappade en igelkott & att hon var orolig över att hennes "dagisbarn ska titta ut genom fönstret & se sin dagisfröken kalasfull" haha, rooligt. idag berättade hon att hon även hade klappat mördarsniglar. *barf* elina & jakob kan vara riktigt vilda & galna partyanimals om dom vill!

idag har jag varit härligt bakisdräggig & legat i min säng & kollat på dåliga tvprogram & ätit chips. härligt härligt.
jag tror att jag ska ta & klippa lite i mitt hår nu.


ps. det blev ingen martini, för dom hade inga oliver :C jävla skitställe.
ps2. jag älskar jonas sjukt mycket! :*

3 kommentarer:

  1. vilket oslagbart team vi är! medhavd öl is the shit! nu kan vi gå ut oftare och roa oss utan att det bränner i plånkan!!! :D

    SvaraRadera
  2. men så efter du är malber, har du aldrig varit tattig förut och haft med egen öl?! :D

    SvaraRadera
  3. svar till jonas;

    nej det har jag inte, i fredags var första gången jag lyckades sänka mig till den tattiga nivån, faktiskt. tror jag i alla fall, jag har lite svårt att komma ihåg saker.

    SvaraRadera