torsdag 4 maj 2006

feber, honungsvatten & dill

det känns ovant med blog, jag saknar redan skunk jättemycket :( får se hur länge mitt liv som bloggare håller.

jag är så sjuk, så sjuk. har feber & är svag, men är för uttråkad för att bara ligga i sängen & stirra upp i taket. jag har druckit mängder med honungsvatten för att halsen ska sluta göra så ont, men det hjälper inte *gnälla* plus att jonas & jag lagade mat med dill i idag, jag älskar dill, men jag kände så klart ingen smak *gnälla mer* jag hatar att vara sjuk & tycker så synd om mig själv, så jag lyssnar på dolly parton & peppar på att jag & jonas ska gå ut & ta en promenad. jag kommer säkert dö efter tio minuter, men ändå. frisk luft is the shit.

3 kommentarer:

  1. dill är äckligt, precis som du jevvla snorpoppe!

    SvaraRadera
  2. okej jag menar, dill är gott på midsommar , men inte annars föööfan!

    SvaraRadera
  3. KAN DU SLUTA BLOGGA ELLER!
    JAG HATAR DIN BLOGG!!

    BLOGG ÄR FULT OCH OPRAKTISKT!
    SKÄRPNING TACK!!!!!


    /arg storasyster

    SvaraRadera