fredag 12 maj 2006

fredag = fezt!

jag blev äntligen klar med min rapport & lämnade in den precis innan jag gick hem från skolan. min lärare, som hade gett mig tills på tisdag att skriva klart den, blev jätteförvånad när jag på morgonen sa att jag skulle hinna göra klart den idag & att han skulle få den efter lunch

- hanna, jag är alvarligt talad helt chockad. jag.. förstår inte.

haha, jag har alltså i princip skrivit två rapporter på 8 sidor var den här veckan. iof så blev väl rapporten som jag lämnade in idag inte lika bra som den första som försvann, men jag kommer få en chans att ändra den innan jag får mitt slutgiltiga betyg.

andra saker som är bra idag:
- perka talade om för mig att jag får mitt MVG i svenska b! hurra hurra!
- jag åt god lunch, mums!
- jag ska jobba & tjäna pengar i eftermiddag
- jonas kommer till stockholm idag
- jag ska vara full ikväll för sannah fyller 20 år! grattis grattis!

saker som var bra igår:
- jag blev kär. i malte, 13 veckor.


här ligger han & sover brevid mig i min säng. soetiz!

5 kommentarer:

  1. hanna om du menar att maten i skolan var en god lunch har du något allvarligt fel på dina smaklökar!! du kanske borde gå till zyzter agnetha?

    SvaraRadera
  2. jag menade lunchen som jag själv lagade hemma! skolmaten är aldrig en höjdare =(

    SvaraRadera
  3. sjukr gullig hund. vad är det för ras?

    SvaraRadera
  4. lin: det är en mops! gölligaste hundarna i världen!

    SvaraRadera