onsdag 24 maj 2006

vårshow + pluggiz + belöning

idag var det alltså dags för skolans vårshow. det var faktiskt trevligare/roligare än jag trodde att det skulle vara. trots tekniska problem & lama uppträdanden så var det lite festligt. kan nog ha att göra att jag tog på hela spektaklet så himla lätt & typ skrattade åt alla när dom fick panik när tekniken inte fungerade som den skulle. jag satt mest i logen & löste korsord & fnissade för mig själv när alla stressade tjejer sprang in för tusen klädombyten mellan de olika framträdandena.
jag vågar nog påstå att mitt bidrag till showen var bäst, i alla fall svängigast, trots att majoriteten i publiken inte verkade dela min lill-babs-hype!

när jag kom hem från skolan gjorde jag en extrauppgift till journalisitiken & hurrade för mig själv när den var klar. jag är en riktig pluggiz som har gjort hela TVÅ extrauppgifter på två dagar! jag hoppas att min lärare blir stolt över mig.
för att fira att jag i och med den uppgiften är klar med allt skriftligt arbete för hela gymnasiet så spelade jag locomotion i två timmar. roligt! bästa spelet, lätt.


snart är det dags att sova.
imorgon: jobba + popaganda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar