onsdag 14 juni 2006

andra sjukdagen

fortfarande sjuk & it suxx. jag bara sitter inne & snorar, kan inte ens vara i solen för då kommer jag säkert bli sjukare. =((((( & jonas är & jobbar på dagis idag så då har jag ingen som kan lyssna på mitt gnäll/hämta te & vatten till mig när jag vill ha det. men heja jonas som har blivit dagsifröken!

igår var jag emo-tjejen som låg & grät på mitt rum hela dagen. det var jobbigt & ensamt, men som tur var så kom knubbo & höll mig sällskap & då var jag inte lika emo. fortfarande emo, men inte lika mycket. ibland tror jag att jag glömmer bort hur fina mina vänner är!
idag är det tänkt att vi ska ha grillfezt. hoppas att jag orkar, att jag är friskare.


jag åt ägg till frukost så nu ligger jag på mitt rum & släpper äggfjärtizar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar