fredag 16 juni 2006

jobb + bad + kalas!

jobbade i åtta timmar idag, trots att jag fortfarande var/är sjuk. det var inte så farligt som jag trodde att det skulle vara, jag satt mest i kassan & skaffade mig fler vänner i vår stadiga kundkrets. en av damerna som jag brukar prata mycket med undrade om jag var intresserad av att börja jobba på hemtjänsten i höst. haha, det är det andra jobberbjudandet jag har fått när jag har suttit i kassan på konsum. i rock! alla kunder älskar mig för jag är alltid trevlig. eller inte mot greyhound-damen, solglasögonkillen & det frikyrkliga freaket. dom är lezkiga/elaka. men annars gillar jag mitt jobb!
efter jobbet registrerade jag mig i bostadskön, sen lagade jag & jonas middag. det var gottgott. efter det gick vi ner till sjön med zelda för att bada. det var lite kallt, men mest skönt. zelda vågade inte bada & blev rädd & började gny när jag & jonas simmade för långt ut. jonas var snyggast i badslicket :*


imorgon fyller pappa 60! vi ska fira hans födelsedag i min fasters sommarstuga. det kommer säkert bli trevligt; god mat, trevligt sällskap, bastubad, sova över, utkiksklippan osv osv.

i love dyvik.

4 kommentarer:

  1. men pedofilen då!!!!!!!? tycker du inte att han är läskig?

    SvaraRadera
  2. vilken peddo? han som gömmer sig i buskarna?

    SvaraRadera
  3. men du vet den där gubben som bor ungefär vid vår GAMLA skola! duvet? du vet ju till och med vad han heter.

    SvaraRadera
  4. haha, jaaaha. men jag tycker inte att han är läskig. han är ju inte peddo! jag tycker att han är underhållande för han mummlar alltid alla summor för sig själv.

    SvaraRadera