lördag 8 juli 2006

ojoj, vilket drag!

haha, wtf! vilken jävla skum fylla. jag & malin satt & hinkade i oss vin + drinkar, vi lyckades båda hålla oss hyfsat lugna & sen, när amanda & malin gick så släppte jag loss & började fylleäta smörsgåsrån & bete mig som en idiot på internet. haha, lol. när jag äntligen hade gått & lagt mig & somnat, så vaknade jag av att malin skickade följande sms:

"Hej jag år småfkull o kan inte rsotva. Jag vill ha mdr vin!"

jag läste sms:et helt omtöcknad & sen somnade jag om. när jag vaknade imorse insåg jag vad jag hade gjort. jag vill dö, lite i alla fall :C


men det var tummen upp att hänga med amanda, vi skrattade oss igenom hela kvällen & var nostalgiska & pratade om alla retards i kungsängen.

1 kommentar:

  1. hahahha lol du verkar ha levt loppan i din blogg! jag kände mig helt galen när jag kom hem, gjorde och lite mystiska saker på internätet. sen dansade jag lite med mig själv också, det var givande.

    men kvällen var bra och det blev inte såå stelt, haha vi hade ju inte direkt svårt för att komma på saker att prata om. hahahahahahaha

    SvaraRadera