tisdag 25 juli 2006

vuxenlivet, motion + början på helvetesveckan

igår smygsmakade jag & jonas på vuxenlivet. det var läskigt & jag var nervös.

idag började jag dagen med hederlig husmorsgymnastik på min yogamatta, väckte min lillasyster & tvingade henne att följa med mig till sjön för att simma i 45 minuter. båda var helt slut efteråt, men det var skönt. det var nästan helt tomt vid sjön trots att klockan var tio & det redan var stekande varmt.

jag ser inte fram emot den kommande arbetsveckan. idag jobbar jag dag ett av sex i rad, varav tre av dagarna är 11-timmarspass. jag kommer vara helt slut, slockna så fort jag kommer hem osv osv. men jag kommer få en duktig lön & det är alltid pepp!

3 kommentarer:

  1. Vuxenlivet verkar så spännande.. Vad gjorde ni?

    SvaraRadera
  2. gick på lägenhetsvisning!

    SvaraRadera
  3. Åh, det är en mysig del av vuxenlivet. :D Om man inte övertar en lägenhet från en ARG utbytesstudent. Jag vågade aldrig gå hit och tittat innan. Heh.

    SvaraRadera