tisdag 15 augusti 2006

jobba + jogga

jag börjar vänja mig vid att jobba från åtta på morgonen till runt tjugo över åtta på kvällen. jag börjar till och med föredra att jobba hela dagen istället för att gå hem vid tre-fyra.
efter jobbet gav mig ut för att springa. jag sprang för första gången på flera år med musik. det var roligt, dels för att jag lyssnade på playlisten från studenten & flakåkningen, & dels för att jag blev mer peppad av musiken. tyvärr så peppad att jag sprang för fort i början så att jag blev trött & fick gå sista biten hem.

PLAYLIST:
LFO - FREAK
CAT5 - SEXY
ANNIE - CHEWING GUM
AVENUE D - 2D2F
MICHAEL B. TRETOW - SPOTNJIK
SILENCE YOUR WILL - TRAPPED YOU FALL
THE TOUGH ALLIANCE - MAKE IT HAPPEN

2 kommentarer:

  1. ååh vårt flak!! (eller flack som emelie stavar det hihi) det var verkligen bäst och vi hade bästa musiken ever! fast jag är inte direkt något vidare fan av varken annie eller avenue d, men annars var det fint. fan jag vill åka flak igen, ska vi fixa ett flak som vi bara kan glida runt på och lyssna på skön musik? :D

    SvaraRadera
  2. haha, vi kan typ åka flak när alla tar studenten nästa år och LÅTSAS att vi också gör det!!! wöööööw!

    SvaraRadera