måndag 14 augusti 2006

semester, bröllop, fest & arrested development

idag = sista dagen på min minisemester. det har varit så skönt att vara ledig & det har varit så roligt i linköping hela helgen. jag, jonas & sannah hjälpte emma & andreas med både det ena & det andra inför bröllopet. själva vigseln var fin & jag blev allt en smula tårögd. sen var det god bröllopsmiddag med efterföljande fest hela natten. jonas var stiligast i kritstrecksrandig kostym & hans pappas gamla fina vinröda slips med medaljongsmönster. jag fick till och med till en dans med honom! fast bara en, så efter det fick jag svänga mina lurviga med diverse släktingar till jonas. tyvärr så var min tubtopsklänning en storlek för stor så jag fick ta det lugnt med alla vilda svängar & snurrar om jag inte hade lust att visa mina behag för 80 gäster.
förutom bröllopet & alla bestyr runtomkring så har vi roat oss med en massa avsnitt av arrested development! bäst, utan tvekan!

nu är jag hemma, trött & irriterad. trött för att helgen inte har bjudit på mycket sömn eller vila & irriterad för att jag köpte nya numret av BON på linköpings central & råkade glömma den på tåget (som var tjugo minuter försenat) när jag gick av i stockholm.

jag ser inte fram emot att jobba 11 timmar imorgon.
jag saknar redan jonas :C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar