tisdag 17 oktober 2006

trevligt sällskap, dålig film, vill sova ut!

zelda åkte hem idag efter två nätter och en heldag i bandiz. jag var jätteglad när jag fick vara med henne hela eftermiddagen efter jobbet. vi somnade på soffan, först låg hon på rygg på min mage och sen skedade vi! zelda är bäst att sova med, jag somnar alltid på typ en sekund. hon måste komma och hälsa på oftare!
igår kväll kom hanna och jocke över för att äta middag (fast jocke var otacksam och mätt" och åt därmed ingenting) och klappa på zelda. maten slank ner och när vi var mätta bestämde vi oss för att glutta på film, the devil wears prada. haha. den var ju.. bra. vi satt som på nålar genom hela filmen och väntade på "the big twist" som uteblev. men jaja. sällskapet var ju roligt.

idag: gick hemifrån halv sju, lämnade zelda till mamma, jobbade till två, stressade hem till mamma för att hämta lite grejer, åkte till skärholmen (försökte sova på pendeltåget, men det gick inte för gymnasiekillar satt bakom mig och brölade :C), hade säkerhetsutbildning, missade bussen hem med fem minuter, ringde malin, åkte buss hem, åt en macka, tittade på top model, tog ett bad, tittade på ett halvt avsnitt till av top model, började blogga. jag är trött, borde sova, ska upp tidigt imorgon, vill så desperat ha sovmorgon och sova ut men det får jag inte göra fören på torsdag. *sucka*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar