fredag 17 november 2006

shoppat loss!

jag har slöööösat en massa pengar (har redan lite ångest över det, buuhu). jag har bland annat klippt mig i en sexig bibliotikariefrisyr och köpt en sexig kontorsklänning. jag känner mig skitfrän i min nya outfit, lite sådär mystisk och som sagt, sexig. haha. för att piffa till det hela köpte jag även en ny rouge, hårfärg (mest för att frisören skrattade åt mitt "blonda" hår :C) och en mascara. jag älskar rougen, maybelline dream mousse blush i nyansen mauve, den är så bra! waaay mycket bättre än alla jävla puderrouge som jag har haft genom tiderna som tar slut på en sekund och går sönder/smulas sönder sekunden innan det.

nu väntar jag på att jonas ska laga mat, hasselbackspotatis! gott.

1 kommentar:

  1. men guuud kan man få se en bild eller??!?!?! ?!!

    SvaraRadera