torsdag 9 november 2006

zelda + bussmusik.

zelda är här och hälsar på igen. det är bäst. fast hon ska åka hem idag, det är sämst. jag har legat och kramat henne hela morgonen och kom nyss in från en långpromenad i det kyliga vädret med henne. vi gick till konsum i högdalen, jag pantade burkar och flaskor och köpte så mycket frukt och mjölk jag kunde för pantpengarna *fattig* men jag är i alla fall ledig idag och det är skönt, mindre skönt att jag ska jobba åtta dagar i rad efter min enda lediga dag. jag må älska mitt jobb, men jag gissar på att jag kommer att vara trött och grinig i slutet på nästa vecka.

veckans bussmusik: dolly parton + jenny lewis with the watson twins

ps. har fått ett alldeles eget ansvarsområde på jobbet + en massa beröm av chefen *bäst*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar