fredag 22 december 2006

:(

det har varit en jävla pissdag på jobbet. jobbade över i nästan en halvtimme och ville bara börja grina för att jag var så trött och less på allt. bara jobbiga kunder, snor som vägrade sluta rinna, sämsta hörseln ever på grund av allt snorande och hostande osv osv. nu är jag hungrig, men orkar inte laga mat. äcklig, men orkar inte duscha. ensam, men ingen att vara med. och imorgon är det jobb igen, fast i nio timmar istället för fyra. och med mer julhets än idag. och sen kommer jag att komma hem och vara trött, hungrig, äcklig och ensam.

plus att jag har världens roligaste jul att se fram emot; vakna ensam på julaftonsmorgon och gå och lägga mig ensam på kvällen + jobba varenda jävla dag fram till den 29:e. tragik.

fast jag lagade en god tomatpaj idag med keso, lök och paprika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar