tisdag 26 december 2006

julhetsen

julhelgen har spenderats mycket på tunnelbana, pendeltåg och buss. svennehetsen har varit ständigt närvarande med kånkade av tunga julklappar, tänka på att ha med sig allt, springa till tunnelbana/pendeltåg/buss, frossa i mat osv osv.
men julen spenderades mest i kungsängen med familjen, nästan lika mycket i skärholmen på jobbet, lite i blackeberg (fast då firade jag inte jul, utan malins 19-års dag! :D) och pyttepyttelite i bandithagen. pappa var jättesnäll och skjutsade mig en massa igår, eftersom jag sov hos honom på julafton. först åkte vi hem till mig för att lämna alla julklappar + random julmat och sen åkte vi till mitt jobb där han släppte av mig och jag jobbade i fyra timmar. efter det var med middag hemma hos honom med min faster + hennes man och min syster + hennes familj.

jag är trött och sliten. det har inte varit en rofylld helg med allt jäktande.
och jag är fortfarande sjuk. så sjuk att jag inte ens kunde följa med malin, hanna och roger ut igår efter en trevlig samling hos malin. idag har jag haft ont i ena örat från och till och jag är livrädd för att jag kommer att få öroninflamation. plus att jag har fått ett jätteäckligt herpesutslag under näsan och har en fasansfull mensvärk. :(

imorgon jobbar jag 0800-1200. jag behöver sovmorgon.

1 kommentar:

  1. jag har hetsat så mycket under den hät helgen att jag har fått magsår eller nåt liknande :( kan inte ens äta längre för då får jag kramp i hela magen och måste ligga i fosterställning och grina lite :(((

    SvaraRadera