onsdag 6 december 2006

kallt!

jag fattar inte att jag fryser så himla mycket. låg nyss nerbäddad i sängen med mjukisbyxor, t-shirt, lång varm tröja, raggsockor, keps (faktiskt varmt med keps!), filt och täcke men frös ändå. jonas klagar på att jag är konstig för han går runt i t-shirt och tycker att det är varmt. vad är det för fel på mig?

jag blev retad hela dagen på jobbet idag *gråta lite*
så himla taskigt!

men jag åt i alla fall godaste linscurrysoppan till lunch idag.
och ikväll ska vi äta middag på alexandra för ida fyller 18 år. hurra hurra!

2 kommentarer:

  1. men ååh stupid, grejen när man fryser är att inte ta på sig för mycket kläder! man ska ha lagom med kläder på sig och slappna av, pröva att ta ett varmt bad t.ex och sen tar du på dig strumpor, mjukbyxor, tröja + långärmad tröja och då är du varm! + att man inte får spänna sig när man fryser för då fryser man ännu mer, man ska slappna av, för då blir man varm! DUUH!!!

    SvaraRadera
  2. MEN JONAS HADE JU SNOTT BADKARET! :C

    SvaraRadera