lördag 27 januari 2007

dagen efter fezten

igår var bäst - ingen protest. var vaken till fem och drack vodka två sekunder innan jag gick och la mig, vilket ledde till en oerhört tung bakfylla som mer eller mindre botades med bakispizza och bakisshopping. fick med mig en massa fina saker hem:

_ en klänning, röd och fin
_ svart kofta
_ vit kritstrecksrandig blus med puffärm
_ strumpbyxor
_ skärp
_ roller att rolla bort katthår med

men jag förtjänade lite nya fina kläder trots att jag har dåligt med pengar. jag måste ju ge mig själv en tjugoårspresent. igår fick jag jättemycket fina presenter! en pajform, soppslev, drinkset, inramat foto på howie i backstreetboys, en flaska vin, presentkort på systembolaget (visste inte ens om att det fanns!), en vinterbukett som roger hade plockat + ett jättefint kort med tjocka katter på och (mest otippade presenten) två pulkor! mina vänner är bäst, det var göttit att vara full som en kastrull. :*

ps. bilder från fezten hittar du här. jag vill egentligen lägga upp min favoriter här i bloggen och kommentera vad det är och försvara alla fula mongobilder men jag orkar inte göra det ikväll så jag kanske tar tag i det imorgon istället.

2 kommentarer:

  1. hahahhahaha fick du en vinterBUKET?? vad är en vinterBUKET för något? hahaha invandrare!!!!

    SvaraRadera
  2. :( har rättat nu!

    SvaraRadera