torsdag 25 januari 2007

födelsedag!

idag fyller jag tjugo. hurra för mig. jonas gav mig frukost på sängen imorse, sweet. fick brev från farmor (två trisslotter, ingen vinst), vykort från jonas mormor, kort från min syster petra samt kort från jonas mamma + hennes man. det var fint. har också fått en smörgåsgrill, tekoppar (ska snart få ett par gardiner också, får titta/välja själv typ), lotter (vann 40:-), presentkort på ikea för 500:- x2, en brödkniv och (bästa presenten) BILJETTER TILL KVARTERET SKATAN PÅ RIVAL DEN 8:E FEBRUARI!!!!!!! jonas is the shit. jag blev glad som ett korvspad.

nu sitter jag och njuter av mitt andra glas vin för kvällen och känner mig lite på pickalurven. gött.

1 kommentar:

  1. okej, pardon me men den bästa presenten är väl ändå fortfarande THE KITZEN BABIES??!?!

    SvaraRadera