måndag 22 januari 2007

vi är husliga, jag börjar bli stressad men längtar ändå efter torsdagen!

igår bakade jag och jonas fyra limpor och en omgång brytbröd. jag bakade två sorters småkakor till födelsedagsfikat på torsdag med min familj. jag håller på med en tredje sort just nu! fast jag har ingen aning om hur jag ska göra med tårtan, har ju ingen bra form att göra den i. så antingen får jag bjuda på en gigantisk oval tårta eller så får jag köpa en botten från bageriet på jobbet. och jag har ingen aning om vad jag ska ha på tårtan i vilket fall som helst. om jag vore rik så skulle jag ha köpt banantårtan på jobbet för den ser så festlig och god ut! men nu är jag typ fattigast ever ;(

jag längtar efter torsdagen jättemycket! inatt drömde jag att det var torsdag och att jag fyllde år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar