fredag 16 februari 2007

jag vill ha mirakelmedicin

jag gjorde ett tappert försök att jobba idag, men innan jag ens hunnit in i butiken sa jenny och dali åt mig att åka hem igen och ta ledigt resten av helgen. jag gick och pratade med min chef som suckade lite, kliade sig i huvudet och börjat styra upp helgens schema. jag fick dåligt samvete och åkte hem till katterna.

har tagit ett långt bad, medan katterna satt på badkarskanten och tittade på som vanligt, vilat lite i sängen och pillat lite i skafferiet i jakt på något att äta som inte kräver allt för mycket ansträgning att tillaga.

så här ser jag ut efter snart en veckas feber: blek och trött

1 kommentar:

  1. väldigt sexig!!


    obs! jag ljuger så braaaaa *CITERAT LINDA BENGTZING*
    (fast du är gölli på riktigt när du inte är sjuk!!!så var inte ledsen!!!)

    SvaraRadera