söndag 25 mars 2007

träningvärk, vårväder och hungrig!

idag har jag lite ont i mina ben. träningsvärk, så det känns ju mest skönt faktiskt. kan bero på att jag joggade/lunkade/gick till älvsjö från skärholmen efter jobbet igår. enligt den här sidan gick jag 7.8184 km. fast det är inte så exakt med tanke på att jag råkade virra bort mig totalt när jag råkade gå in i ett villaområde vid herrängen, men lite stämmer det i alla fall. jag är king enligt mig själv. funderar på att kanske börja cykla från/till jobbet med tanke på att det inte är allt för långt från bandhagen till älvsjö. det kanske kan ta 40-50 minuter att cykla till skärholmen då?

jag är lite bakis efter gårdagens alla drinkar. har haft en fin bakisdag i badkaret + på balkongen med katterna. fast jag började noja och blev rädd att dom skulle hoppa över kanten, så dom fick inte vara kvar på balkongen. jag är hungrig och vill ha bakispizza, men jonas spelar sims och säger hela tiden "snaaaart" när jag frågar när vi ska gå ut och gå :( *tråkig kille*

2 kommentarer:

  1. haha skönt att jonfor har trillat ner i simsträsket!! *verldens besta tresk*

    SvaraRadera
  2. NEEEJ, DET ÄR INTE SKÖNT!!! han missar så mycket i det verkliga livet när han sitter och pillar på sin låtsatsvärld. :(

    SvaraRadera