söndag 17 juni 2007

signe, födelsdagsmiddag och fika/skvaller

idag fick jag träffa signe!! jag fick sitta ute i en korridor och vänta i en evighet innan elina, jakob och signe kom ut. elina fick rullas i rullstol för hon kunde inte gå och hade ont och fick morfin :( och så fick inte jag och jakob skämta för det gjorde ont när hon skrattade och det var jobbigt för jag gillar att skämta med elina och jakob.
jag började i alla fall gråta (såklart) när jag såg signe, var tvungen att ta av mig glasögonen för att kunna se något överhuvudtaget. sen köll jag henne i säkert en timme och hon tittade lite på mig men var mest trött så hon sov lite, höll mig lite i fingret och snuttade en massa på sina läppar. världens sööötaste! längtar redan efter nästa gång jag får träffa henne!

efter besöket på bb åkte jag hem till pappa för att fira hans 61-årsdag. ida, catja och catjas kille mattias var där. vi åt lite mat plus äcklig tobleroneglass till efterrätt, sen åkte jag, pappa och ida hem till elina och jakob för att se efter sammie (elinas och jakobs katt) lite. hon satt på sängen i sovrummet och såg rädd ut, så jag gosade lite med henne och sen åt hon mat och så berättade jag för henne om signe.

sen åkte jag till restaurang alexandra och fika med malin. eller, vi åt varsin förrätt. haha. men det var gott. sen skvallrade vi en massa. gud vad jag missar mycket när jag inte bor i kungsängen längre. det är nästa så att jag vill flytta tillbaka bara för att hänga med i allt skvaller. eller inte.

nu ska jag gosa lite med mina egna katter och föra över bilderna som jag tagit på signe.

UPPDATERAT:
nu finns det bilder från mitt besök på bb på den här adressen:
http://himynameisjonas.net/fotografier/signe/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar