söndag 17 juni 2007

välkommen till världen!

välkommen till världen signe mej maria feltsen! hoppas att du kommer trivas här, jag ska göra mitt bästa för att vara en exemplarisk moster och överföra all min kunskap till dig, skämma bort dig med en massa presenter hela tiden och låta dig gulla med mina katter samt passa dig när din mor och far vill ha "lite tid för sig själva" osv osv. du är så söt men ser samtidigt så tuff och härdad ut, som en latinogangster! nio månader i elinas mage måste vara hårt, men nu är det bara nedförsbacke. bara sova, bajsa och äta ett tag framöver. gött! chill-time med andra ord!

2 kommentarer:

  1. OH MY VILKEN SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!

    SvaraRadera
  2. jag veet, världens sötaste!!! och hon ligger och snuttar på sin egen läpp hela tiden och har världens skrynkligaste händer som är lite babyludna och så luktar hon bebis och åhåhå. hon är bäst!

    SvaraRadera