söndag 2 september 2007

Ska vi byta grejer med varandra?

Blir lite stressad när jag tänker på alla saker som är utspridda över Stockholm, saker som inte är där de hör hemma. T.ex:

_ Alla Hannas födelsdagspresenter som hon fick igår av alla på festen, dom ligger och skräpar i mitt kök i väntan på att komma till sin rätta ägare
_ Min vita bysthållare ligger hemma hos Eva och Sannah
_ Min rosa hoodietröja sitter antingen på Evas överkropp eller ligger i ovan nämnda pars lägenhet
_ Malle har min Änglamarktygpåse
_ Elina har lånat två eller tre eller fyra skivor av mig
_ Jonas har lånat en DVD-box av sin bror som han inte tog med sig hem när han var här och hälsade på för han hade inte plats för den
_ Ida har glömt sin äckliga tandborste här, men den tänker jag nog slänga
_ Någon har glömt en ljusblå sjal hemma hos oss, vems kan det vara?
_ Jag har ett svart linne hemma som tillhör Eva
_ Plus att en svart hoodietröja med texten "vallentuna holigans" ligger här hemma och skräpar

Hoppas att alla saker kommer hem till rätt ägare inom en snar framtid. Känner mig nervös över att något ska försvinna/gå sönder och därmed vara förlorat för evigt.
Kan vi inte bara sluta låna saker av/till varandra? Ehh, hehe.

UPPDATERING:
Elina kom på en sak till och jag hittade en sak när jag diskade nyss
_ Jag och Jonas har lånat en spray som katterna hatar = klöser inte där man sprutar
_ Malin och Robert har sin kakform här som nu är ren och fin och diskad!

6 kommentarer:

  1. MEN OKEJ, som om jag skulle ha sönder något jag lånat av dig? JAG SOM ÄR DEN BÄSTA LÅNERSKAN EVER!!

    förresten, NI HAR JU VÅR KATTSPRAY!!! praktiskt att glömma bort att skriva det på din lilla lista; TJYV!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. men jag blir ju stressad av att hålla koll på allt liksom! och ja, du är den bästa lånerskan och malin tar utan tvekan priset som världens sämsta och hon vet själv varför! :C

    SvaraRadera
  3. fan för dig hanna! jag har faktiskt skärpt mig på senaste tiden!!!!!!

    SvaraRadera
  4. malleballe!! säg mig en gång som du har varit duktig? JAG VÄNTAR PÅ MIN ÄNGLAMARKSKASSE!!

    SvaraRadera
  5. och jag väntar på min kakform!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  6. VEM ÄR DET SOM ARBETAR HELA DAGARNA OCH VEM ÄR DET SOM HAR TID ATT ÅKA TILL SKÄRIZ EN SVÄNG?!?!? SÄG MIG DET MALLEBALLE!

    SvaraRadera