måndag 17 september 2007

slösa slösa

Har beställt min mac nu! Den kommer den här veckan, kanske på onsdag, torsdag eller fredag! Är så uppspelt att jag nästan dör! Ska bli så skönt att äntligen få den/sälja min äckliga jävla dell.

Jag och Jonas har shoppar loss en massa annat idag förutom datorn: Jag bjöd Jonas på ett par nya skor som 2-årsdagspresent (för vårt förhållande dårå) och Jonas köpte en fin svart kofta till mig. Sen bjöd Jonas sig själv på ett spel, Super paper mario, och jag shoppade födelsedagspresent till Elina som fyller 22 år på söndag + dragkedja och knappar till mitt syprojekt!
Tanken var att jag skulle sy en massa idag men Jonas bjöd på mat + vin på greken så jag känner mig lite för grumlig för att sätta mig vid symaskinen och finlira. Det får bli imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar