söndag 14 oktober 2007

besök, promenad, fika

Idag fick Bandithagen fint besök. Erika pallrade sig hit med ett glatt humör för att klappa mina trattkatter och skvallra lite. Det var roligt! Älskar att skvallra och höra om hennes roliga kollegor. Hehehe.

Vi tog en promenad till macken där jag skulle lämna plast till återvinning men jag råkade nog förstöra återvinningsgrejen för det stod att man bara fick lägga i flaskor men jag la ju i gamla smörpaket och massa annat :C Vi gick bara därifrån när jag märkte att den inte funkade som den skulle. Dålig tjej jag är.
Fortsatte promenaden längs Örbyleden, kom till Hökarängen och bestämde oss för att gå upp på Högdalstoppen. Det var JÄTTEJOBBIGT! Flåsade som en liten gris på vägen upp och var irriterad över att det började regna lite. Det var jättemycket moln så man såg inte så mycket av den magnifika utsikten jag hade lovat, så jag kände att det var lite av en flopp, men Erika sa bara "nejnej, det var ju jättefin, hehe". Hon ljög säkert :C

När vi kom hem till mig drack vi te, skvallrade lite till och klappade katterna.
Sen skulle Erika åka hem och äta tacos och klappa sin egna katt.

Nu väntar jag på att Jonas ska komma så vi kan bestämma vad vi ska äta för middag. Jag är sugen på pasta med champinjonsås men det kommer Jonas aldrig vilja äta.

2 kommentarer:

  1. jag tyckte det var jättefint! längtar tills picknicken på den fina bänken :D

    SvaraRadera
  2. jag med! då kan vi vara romantiska och titta på den fina fabriken och alla hemlösa katter som springer omkring där!

    SvaraRadera