söndag 11 november 2007

crazy bananas

Vilken trevlig helg det har varit!

I fredags var det personalfest, bowling och middag, och det var hur kul som helst. Jag skvallrade en massa hela kvällen, berättade hemlisar för folk och åt god mat. Jag fick också pris för att jag var den sämsta bowlaren av alla - jag fick 49 poäng på första serien :C Men det är lugnt, någon måste ju vara sämst också. Heheh.

I lördags var jag bakfull, hade en sjukt rolig dag på jobbet med minst lika bakfulla Erik. Började dagens starkt med att råka välta ett ställ med tidningar och sen ramla pladask över stället, rakt på magen!
Jag gjorde inte illa mig, utan låg och kved på golvet av skratt. En av de snällaste kunderna vi har såg alltihop och hjälpte mig att plocka upp allt medan Erik stod brevid och skrattade.
Trots att han var taskmörten nummer ett så bjöd jag ändå på bakispizza till lunch, för det hade jag lovat kvällen innan.
Efter jobbet åkte jag till Kungsängen där jag, Elina, Signe och Jonas hade en trevlig kväll med god mat och bra film. Var så fruktansvärt trött när jag kom hem att jag somnade på en sekund.

Idag vaknade vi vid tolv och sen har vi varit pyssliga hela dagen. Rensat ut garderoben i hallen, satt upp nya klockan i vardagsrummet, organiserat vårt förråd i källaren och hämtat upp alla våra vinterkläder + julprydnader (alla typ tre som vi har alltså, hehe).
Det hände en jätterolig grej när vi var i källaren. Vi hörde hur det kom någon gående från andra änden och hur denna någon var en man som harklade sig och rosslade skitmycket på äckligt gubbvis. Jag vågade inte vända mig om och titta på honom när han gick förbi för jag tycker att källaren är läskig och är alltid nervös när jag är där men Jonas såg honom och HAN HADE RÖKT!!! INNE I KÄLLAREN!! JÄVLA MONGO. Efter någon minut började jag känna rökdoften. Tack så mycket för att du röker i en lokal där folk förvarar en massa saker + tvättar sin tvätt? Det känns ju fräscht? Fy fan!

Nu ska vi kolla på Big Love och äta frukttallrik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar