torsdag 29 november 2007

Hurtbulle

Igår traskade jag till simhallen och simmade i en halvtimme, bastade i tjugo minuter, gjorde hårinpackning och skrubbade varje millimeter av min kropp och när jag efter det traskade hem för att äta lunch kände jag mig som en ny människa. Jag måste verkligen köpa det där årskortet! Jag är värd att simma och basta ett par gånger i veckan, det är nästan höjden av lyx, så himla skönt!

Efter lunchen åkte jag till skolan och skrev nationellt prov i engelska. Det gick nog ganska bra tror jag. Heja mig.

Imorgon jobbar jag sista dagen i Skärholmen. Det känns både ledsamt och pepp. Mest pepp, hehe. Efter jobbet blir det Gröna Lunds julmarknad och sen öl för alla som vill vara med och fira att jag har avslutat ett kapitel i mitt liv och börjar ett nytt på måndag!

2 kommentarer:

  1. jag hade verkligen velat gå på gröna lund med dig idag :C :C :C
    men jag är jättetrött efter att ha sovit typ ingenting i två nätter, med en skrikande bebis :C :C :C :C :C :C :C :C
    *ledsen* *miss u*

    SvaraRadera
  2. JAG OCH PAPPA HADE SKITKUL PÅ GRÖNAN UTAN DIG!!!! HAHAHAH!!!

    SvaraRadera