torsdag 13 december 2007

lucia?

Jag hade glömt bort att det var Lucia idag och därmed glömde jag bort att titta på luciatåget på tv imorse, TROTS att jag var vaken en kvart innan det började för att jag var optimist och trodde att jag skulle vara frisk idag och skulle kunna gå till jobbet. Men icke sa nicke, halsen känns nästan sämre idag än igår = var tvungen att sjukanmäla mig idag också. Chefen sa åt mig att stanna hemma imorgon med så att jag blev riktigt frisk.

Ska i alla fall titta på reprisen av luciatåget kl 16.10. Det är det tråkigaste med att inte gå i skolan längre, att man inte får titta på/vara med i mysiga luciatåg :C

2 kommentarer:

  1. haha! jag har sett tre (3!!!) luciatåg live och så var jag uppe halv sju på morgonen och kollade på tv! poäng till mig!

    SvaraRadera
  2. vaaa?! varför har du sett så många luciatåg? :C

    SvaraRadera