fredag 28 december 2007

årsredovisning

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Blev kattmamma, blev gudmor, skaffade ett riktigt sparkonto, åt hotellfrukost med Jonas, firade jul utan min egna familj, handlade på systembolaget, lärde mig göra dagsredovisning osv osv

2.Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga tror jag. Skulle väl kanske vara "bli lyckligare" och det tycker jag nog att jag har blivit.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Elina och Jakob + min kusin

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5.Vilka länder besökte du?
Danmark

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Ett eget boende som man kan inreda precis som man vill. Får jag det så ska jag skaffa en gigantisk klöspelare, en sån med en massa små hyllor och krypin, till Syster och Svea.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
16:e juni, för då kom världens bästa bebis till jorden!

8. Vad var din största framgång 2007?
Komma bort från Skärholmen och få ett mycket bättre jobb med mer ansvar, större chans till utveckling och bättre schema!

9. Största misstaget?
Färgat håret själv från kritvitt till brunt. Det blev grönt och kostade en massa att få räddat hos frisören. Fast i och med att jag förstörde mitt hår så hittade jag ju en bra frisör, så helt misslyckat var det ju kanske inte?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Halsfluss. Och så har jag ju varit förkyld lite titt som tätt. Vinterkräksjukan i januari.

11. Bästa köpet?
Min mac! Och I'm with stupid-halsbandet.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Total summa på en gång är ju datorn, men mat, hyra, telefon, avgift till facket och hyresgästföreningen osv har ju kostat mest totalt.

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
Svea och Syster! Fast dom har också gjort mig ledsen genom att ta sönder tusen saker och vara allmänt bråkiga :(

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Uuh, ingen aning. Har alltid svårt för att koppla en viss låt till ett visst år.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer, tagit hand om mig själv mer, haft fler lyxiga hemmaspa-kvällar!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat, gråtit, bråkat och bara latat mig.

18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2007?
I Linköping med Jonas och hans familj.

19. Blev du kär i år?
Ja, i mina kattungar! Och i Jonas ett par gånger, efter att ha glömt bort hur kär jag är i honom ett par gånger (mest när han har varit bråkig)!

20. Favoritprogram på TV?
Heroes, Weeds, Dexter, Big Love

21. Bästa boken du läst i år?
1984 eller The Gum Thief

22. Största musikaliska upptäckten?
Singstar!

23. Något du önskade dig och fick?
Ett nytt jobb och en ny dator!

24. Något du önskade dig men inte fick?
Ett förstahandskontrakt :(

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Jobbade till 12.00, Jonas mötte mig på jobbet, gick på systemet. På kvällen bjöd jag min familj på fika.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Lite mer pengar, en utlandsresa, motivation.

27.Vad fick dig att må bra?
Jonas, familjen, vännerna, katterna, alla roliga händelser

28. Vilken kändis var du mest sugen på?
Har inte suktat efter någon kändis faktiskt. Kanske Johan Glans, men absolut inte på det snuskiga sättet utan mer att ha hemma i en liten låda och plocka fram när man vill bli road.

29. Vem saknade du?
Farmor

30. De bästa nya människorna du träffade?
Måste nog säga ett par stycken på mitt nya jobb som verkar vara ena riktiga guldklimpar.

2 kommentarer:

  1. MEN HALLÅ??!?! ÄR INTE SIGNE EN AV DE BÄSTA NYA MÄNNISKORNA DU TRÄFFAT I ÅR??!??!! ANG. SISTA FRÅGAN!!!

    SvaraRadera
  2. :C TÄNKTE INTE PÅ DET! *DÅLIG MOSTER*

    SvaraRadera