måndag 10 december 2007

uppe med tuppen (och halsont)

Vaknade av att väckarklockan ringde och satte mig upp i sängen för att ta tag i dagen. Svalde en gång och kände hur det bultade i halsen av smärta. Ställde mig upp och kände hur kroppen vinglade till av feberyra. Började nästan gråta för att jag kände mig så ynklig, tog fram telefonen, ringde och sjukanmälde mig och grät en skvätt på riktigt. KUL ATT VARA SJUK ANDRA VECKAN PÅ NYA JOBBET. Fy fan för mig

:C

Plus att jag har den sista redovisningen till skolan i eftermiddag men den kommer jag ju såklart inte kunna gå på när jag inte ens kan prata. Ska ringa min lärare och se om jag kan göra den på onsdag istället. Buhuhu.

Vill att Jonas ska vakna så att han kan ta hand om mig. Jag har liksom varit vaken sen halv sex och börjar bli lite uttråkad. Kan inte sova heller, somnade ju vid nio igår = sovit i nästan nio timmar = behöver inte mer sömn. Ska lägga mig och glo på nyhetsmorgon eller nåt. :C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar