lördag 26 januari 2008

födelsedag!

Igår fyllde jag år!! Jag hade en underbar dag och jag var glad hela tiden! Peppen lågpå hög nivå konstant.

Vaknade runt sexnåret av att Jonas kommer och väcker mig med frukost på sängen och födelsedagssång. Sen fick jag en massa bra paket!! Det tog aldrig slut, jag blev jätteglad för alla! Sen klädde jag på mig och åkte till jobbet och Jonas fick krypa ner i sängen och sova igen (han är inte så van vid att vara upp så sjukt tidigt!)

På jobbet fick jag gratulationer från alla håll och kanter. Och det bästa var att på morgonfikan innan jag började så hade vi utsikt från personalrummet över en fin soluppgång! Då blev jag glad, av att se lite ljus. Jag var så glad och trevlig hela dagen och skojade med alla kunder och sprudlade av glädje! Och på lunchen kom Arja in med en 20-bits frukttårta och en 10-bits prinsesstårta, eftersom jag fyllde år, Jonatan fyllde dagen innan och Arja veckan innan. Smarrigt med tårta!
När arbetsdagen var slut kom chefen och gav mig en jättetjusig orkidé! Jag kommer säkert döda den jättesnart :C Men det var sååå gulligt, jag blev ännu gladare och mer peppad av det. Hehe.

Sen åkte jag hem och på vägen hem såg jag en jättefin solnedgång (jag ba; yeees, sett sol TVÅ gånger idag, inte varje dag som det händer). Kom hem till min kära kille som stod och pysslade med middagen han lagade till mig (potatisgratäng, schnitzel, avokadosallad och svartvinbärsgelé, vitlöksbröd, ja lite åttiotal och väldigt svennebanan, men gott!).
Åt den goda maten, drack ett gott vin, duschade, la upp håret i spolar och gjorde en massa annat random piffande och sen började gästerna komma.
Jag bjöd på marängsviss och fick en massa bra presenter!! Sen blev vi fulla och gick på hiphopklubb och skakade rumpa tills klockan blev halv tre och våra magar kurrade för mycket. Fredrik tjatade om mat halva kvällen :C
Och jag missuppfattade vad han sa när vi kom till klubben. Han sa typ: Första gången jag var ute på klubb var jag här. Jag hörde: Det är första gången jag är ute på klubb. Så jag sa det till alla och gick runt och trodde det ganska länge och tyckte att det var väldigt lustigt men sen rättade han mig, hehe.

DAGEN PLUS KVÄLLEN VAR ALLTSÅ PEPP PEPP!
Idag kommer min familj hit för lite fika, måste alltså styra upp lite fika med andra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar