söndag 27 januari 2008

lista lista (jag har tråkigt)

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
såklart!

2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja, några miljoner gånger kanske

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
ingen aning

4. Vad åt du senast?
pepparkaka med vitlök och örter-ost

5. Har du fått någon komplimang idag?
räknas det att bli kallad för hurtbulle? jonas sa att jag var duktig hemmafru som hade maten klar när han kom hem från jobbet?

6. Har du varit med i en rättegång?
nej, men jag skulle varit imorgon men dom ringde i fredags och sa att det var inställt.

7. Är du polare med grannarna?


8. Vilka språk pratar din mamma?
finska, svenska, lite engelska och lite skoltyska tror jag

9. Vilka länder har du bott i?
sverige bara

10. Senaste piercingen?
septum

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
förra lördagen när vi storhandlade med ida

12. Gay?
nay

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
ja spytt, inte däckat. tror jag?

14. Har du äggat någon?
nej, taskigt och äckligt!!

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
nej, taskigt och inte särskilt miljövänligt!!

16. suger det här?
lite, jag har ju tråkigt...

17. Har du varit på stranden?
lillsjön eller?

18. Har du haft en stalker?
ja, en ful kille som bodde typ i trångsund?

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
runa, marianne, eehe någon mer, maria

20. Hur bra är din syn?
har glasögon ju, översynt ju!

21. Har du varit på ett party?
typ senast i fredags

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
lezkigt

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
sorry, han är gift och har barn

24. Har du varit utomlands?
ja hundra gånger typ!

25. Har du sett din bästa vän naken?
mer eller mindre, ja

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
emmas och andreas

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
går ju inte i skolan

28. Var är dina syskon just nu?
dunno, hemma antar jag?

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
att jonas moster + man var alkisar och satt och räknade pengar hej vilt på fyllan!

31. Vilken tid gick du upp imorse?
strax efter elva

32. Vad ska du göra i helgen?
helgen tog ju precis slut

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
NEJ NU ORKAR JAG INTE MER. DET STÅR INTE SÅ MEN JAG SKITER I DET HÄR TESTET NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar