torsdag 10 januari 2008

trött!

Det var roligt på Nennas fest igår! Det slutade med att typ alla hade åkt hem, jag och Nenna dansade som mongon i hennes säng och Jonas, Sannah, Eva och Joel tittade på och skämdes. Hehehhe. Parteeey! Var hemma vid halv två (?) och somnade samma sekund som huvudet nuddade kudden. Gick upp tio i sju och var faktiskt inte så fasligt trött eller bakis (tack vara tusen liter vatten + alvedon innan läggdags) men jag var så sjukt seg. Kände mig lagom ofräsch också.

Var inte så duktig på jobbet, inte så konstigt kanske, gjorde en massa slarv och korkade grejer. Längtade bara hem hela tiden, men tackade ändå ja till att jobba över en timme. Kände att jag ville kompensera lite för mitt dåliga arbetstempo, eller nåt.

Nu ska jag bada och sen ska jag bara ligga i soffan och fisa.

3 kommentarer:

  1. kommer du ihåg att emil, jonas och joel hade typ sagt "men ni kanske ska vara liiite tysta" när vi sjöng och på det hade jag svarat "DU! (alkoröst) JAG HAR KÖPT DEN HÄR LÄGENHETEN SÅ JAG GÖR VAFAN JAG VILL FÖR JAG ÄÄÄÄGER DEN OCH DEN ÄR MIN!!!"
    haha!!

    SvaraRadera
  2. DET VAR BÄÄÄÄST! muck-nenna!! hon är farlig som tusan!

    SvaraRadera
  3. du skulle bara veta!!!
    baby love uuuuuu!!
    ni är de bästa grannarna evah!!

    SvaraRadera