torsdag 31 januari 2008

trötta tjejen nummer ett

Egentligen har jag inte ork till att sitta och skriva i bloggelibloggen. Vill gå och lägga mig och sova i hundra år. Men det är bra trötthet och inte jobbig, sån där skön trötthet liksom.

Igår hann jag med tre saker som var roliga och bra.
1. Jobbade mellan 8-15 (tycker om mitt jobb + kollegorna (minus en som är världens mest påfrestande människa som vägrar ta in vad man säger, två timmar av mitt liv och en massa energi gick åt till att vara arg på henne igår. Oj, lustigt med en parantes i parantesen) + tjäna cash)
2. Friskis&Svettis. Var på baspasset med tjocka gubben med mustaschen. Roligt!
3. Gå på välförtjänt, och billig, helkroppsmassage!

Idag har dagen sett nästan likadan ut, minus ett par saker:
1. Var inte lika arg idag. Hade ett samtal med personen i fråga och förklarade att jag tyckte att hon hade gjort fel.
2. Inte en tjock gubbe med musche, en glad tjej med peppande rop!
3. Ingen massage, men ett långt bad med en lyxig badbomb.

2 kommentarer:

  1. har du testat nån av badbomberna vi gav dig ännu?

    SvaraRadera
  2. jaa, testade den med havre i söndags, jag blev skiiiiitlen!!! fast det stod att man skulle lufttorka efter badet så att man inte gnuggade bort alla oljor och då blev jag lite frusen :C men den var asbra!

    SvaraRadera