fredag 8 februari 2008

blööhö

Idag är en sån där jävla skitdag som gör att man bara vill lägga sig ner i sängen och gråta. Eller, det var inte det, det var en väldigt fin dag faktiskt fram tills att jag kom hem och allt bara blev eländes elände.

Det första jag såg när jag kom innanför dörren var en stor hög med kattkräks. Det var lite ingeggat i hallmattan också. Fick torka upp det och gick sen för att ta på mig löparkläderna för att ge mig ut och jogga en runda och bli av med all irritation.
När jag gick för att ta fram min nano så hittade jag såklart inte den. Jag tycker inte om att springa utan min nano och nike+, eftersom jag tycker att det är tråkigt att inte kunna analysera löprundan efteråt och jag vill gärna se exakt hur långt jag har sprungit osv.

Nu är jag ännu mer irriterad. Och hungrig. Vet inte vad jag är sugen på och vad vi har hemma. Orkar ändå inte laga mat. Jag är arg.

Kanske borde ge mig ut på den där löprundan ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar