söndag 24 februari 2008

okej, jag tar tillbaka allt!

Sekunderna efter att jag avslutat gårdagen on-top-of-the-world inlägg så började jag känna mig lite lustig i kroppen. Inte riktigt hundra. Jag och Jonas satt och kollade lite på melodifestivalen, mest för att se Björn Gustavsson, och sen blev det ett avsnitt ur första säsongen av Spung.
Lördagsgodiset var inte gott den första biten, men jag tog kanske tre till. Sen började jag må ännu sämre. Frossade och frös mer än vanligt (jag är en väldigt frusen person av mig), fick ont i ländryggen (heter det så? Den nedersta delen av ryggen ovanför svanken), kramp i magen och blev yr i huvudet.
Gick och la mig med tusen lager kläder + en varm vattenflaska som vilade mot ryggen. Vaknade i natt av en svettattack, klädde av mig lite, men började då frysa igen, orkade inte klä på mig, sov jättedåligt, vaknade och mår exakt likdant som igår. Det känns liksom som att det är magsjuka, fast jag har varken spytt eller haft diarré. Vågar i alla fall inte äta något, har ingen aptit ändå. Ska försöka dricka lite vatten för att bli av med huvudvärken.

Där fick jag för att jag var självgod och nöjd med saker och ting i en halv sekund av livet. Nu kommer jag gå omkring och tycka synd om mig själv hela dagen.

2 kommentarer:

  1. alla blir sjuka nu! sorgligt :C :C :C jag är fortfarande sjuk, har varit det i en vecka nu!!!!!!

    SvaraRadera
  2. vi borde inte bli sjuka! vi äter nyttigt och tränar!! orättvist!!

    SvaraRadera