lördag 8 mars 2008

jisses

Så jävla typiskt att vi valde att kolla på random film ikväll, istället för att kolla på svennebananfesten Melodifestivalen och se när Carola blev utröstad till förmån för Nordman!!! Elina ringde och var i upplösningstillstånd när hon levererade nyheten och vi var mitt i filmen.
Efter att vi kollat klart på den halvtaskiga nittiotalsfilmen Empire records rusade jag snabbt till datorn för att gå in på aftonbladet.se, den ultimata Melodifestivalsövervakaren, och möttes av en bild på en sur Carola och en jublane Nordman! Ha!

Dags att kliva ner från Schlagertronen kanske?

4 kommentarer:

  1. MEN DET ÄR SÅ JÄÄÄVLA SJUKT!!!!! carolas låt var ju ASBRA!!! NORDMAN I FINAL??? och BANKA MIG GUL OCH BLÅ-frida och CHRISTER SJÖGREN men I N T E carola??!?! liksom carola och kebabgubbarna åkte ut. DET ÄR JU SÅÅÅÅÅ SJUKT, jag är sur! HATA NORDMAN!

    SvaraRadera
  2. MEN DET ÄR SÅ JÄÄÄVLA SJUKT!!!!! carolas låt var ju ASBRA!!! NORDMAN I FINAL??? och BANKA MIG GUL OCH BLÅ-frida och CHRISTER SJÖGREN men I N T E carola??!?! liksom carola och kebabgubbarna åkte ut. DET ÄR JU SÅÅÅÅÅ SJUKT, jag är sur! HATA NORDMAN!

    SvaraRadera
  3. vadå dålig film! jag rakade av mig håret till den filmen när jag var 16 för jag blev så ledsen :C

    SvaraRadera
  4. elina: hahaha, jag tycker att det är roligt. inte för att jag gillar carola men nordman är ju alltid nordman = suger och jag tycker att det är roligt att sveriges folk har visat hur dålig smak dom har!

    sannah: eh, vad är det som får en att bli ledsen av den filmen? *fattar0*

    SvaraRadera