söndag 23 mars 2008

lunch, shoppingsug och hello saferide

Idag lunchade jag med min kära väninna Malin. Vi skvallrade om allt och inget, hon om livet i Karlstad, jag om livet i Bandithagen. På två timmar fick jag i mig en god macka med örtost och avocado, jordgubbsvatten och en kanellatte. Malin fick i sig kycklingwok, ett glas vanligt vatten och en bit äcklig kladdkaka.

Efter långlunchen gick vi och strosade på stan. Jag hittade en fin tisha på Monki som jag köpte. 100 kr, kändes som ett fynd. Sen gick vi vidare till Skrapan och där hittade jag såklart en skitfin klänning från Rules by mary. Den kostade mer än vad som finns på mitt konto för tillfället så jag vågade inte ens prova den för då skulle jag säkert bara bli förälskad och hitta ett sätt att köpa den på.

Jonas var en riktigt fin kille och lagad en god middag till oss efter en hel dag på jobbet medan jag låg i soffan/badet och kved av magsmärtor. Igen.
Nu lyssnar jag på Hello Saferide och funderar på om magen tål ett litet nougatägg eller inte. Förmodligen inte.

2 kommentarer:

  1. ... och på denim for girls hittade jag ett par skitfina jeans som jag köpte!!
    eller?

    SvaraRadera
  2. nää, vi var typ inne och vände :C

    SvaraRadera