lördag 15 mars 2008

pigg och kry!

Jag vaknade redan vid halv åtta, en halvtimme efter att Jonas skuttat iväg till jobbet. Jag försökte somna om, men misslyckades så då gick jag upp och pysslade lite i lägenheten och gjorde fint inför festen ikväll!

Otroligt att jag är så pass pigg och kry med tanke på pizzapartyt igår! Jag fick i mig nästan en hel flaska vin på ganska kort tid och blev full som en kastrull och dom andra fattade ingenting. Jag skyller på fördrinken som Hanna bjuckade på och att det var så varmt i lägenheten.
Jocke och Hanna hade gjort egna pizzor! Det var gott, men lite för starkt för mig, för Jocke hade haft i tabasco i tomatsåsen *klen tjej* :C Jag kände stark-smaken i munnen när jag vaknade imorse. Heheh.

Nu ska jag åka in till stan och shoppa + fixa lite hemliga saker. *hänger på låset när butikerna öppnar*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar