söndag 30 mars 2008

proppmätt!

Nyss hemkommen från Evas födelsedagsmiddag. Det var tapas för hela slanten, och jag provsmakade mussla för första gången i mitt liv. Jag var så koncentrerad på att äta den utan att tänka på vad det var så jag glömde bort att fokusera på smaken. Men jag tror att det var gott. Det var inte äckligt i alla fall.
Eva fick en fin blus/tröja av mig och Jonas som vi inhandlade på butiken med stans bästa service: Denim for girls i Skrapan!

Nu ska jag sova för imorgon börjar en ny arbetsvecka med världshistoriens bästa kollegor. Puss!

2 kommentarer:

  1. åååh vad gulligt att du gör reklam för min butik trots att ni faktiskt inte fick stans bästa service.. jag avr så stressad och ville bara gå hem, förlåt, nästa gång ska jag behana´dla er som kungligheter!

    SvaraRadera
  2. Musslor är supergott! Jag avskyr skaldjur som kräftor och andra spindeldjur, men antar att dom egentligen smakar ungefär likadant?!

    Prova musselsoppa nångång! Med lite bröd till.. YUMMIE!

    SvaraRadera