lördag 19 april 2008

det enda jag tänker på just nu:

Är att få sova. Jag behöver min sömn, har inte sovit ordentligt på fyra dagar och det känns inte riktigt okej.

Var på Sannahs och Evas inflyttningsfest igår, hetsade i mig en massa vin, minglade friskt och tog mig sedan på ostadiga ben därifrån vid elvansåret för att dela med mig av mitt vin och mitt sällskap med Hanna, Jocke och Frankie som satt i Bredäng och hade det mysigt. Vi drack upp min bib och svullade lingongrova och fnissade en massa.
"Sov" över hemma hos dom, ihopkrupen som en liten boll i deras lilla soffa. Vaknade flera gånger hela natten och hade ont i kroppen för att det var så obekvämt. På morgonen youtubade vi roliga saker och sen handlade jag mat i Bredäng, åkte vidare till Liljeholmen för att köpa det jag inte hittade i Bredäng. Minglade med mina fina kollegor, fick en och annan kram, fick höra ett och annat "oj, du ser lite trött och sliten ut" (tack så mycket), råkade skrämma slag på Jonatan osv.

Nu ska jag försöka bli lite fräsch, känns lite som ett omöjligt projekt, och sen ska jag åka till stan och träffa Malleballe! Yay.
Ikväll är det middag hos Ida och en fest som jag verkligen inte kommer orka gå på. Sånt är livet, man kan inte vara på topp jämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar