fredag 18 april 2008

herregud :C

Har känt mig konstant bakis den här veckan. Drack ingenting i onsdags men det hindrade inte min kropp från att låtsas vara skakis-bakis igår.
Idag har varit en ganska fruktansvärd dag att genomlida efter den trevliga torsdagskvällen på kasionet + lite öl på Wollmars efter det + sova kanske fyra timmar osv. Chefen skrattade åt mig och önskade mig lycka till när jag sa att jag skulle iväg på inflyttningsfest ikväll. Men man är bara ung en gång och är det fest så är det!

Det värsta är att min mage har varit en jävligt ofräsch bakismage. Jobbigt. För att göra det ännu värre har jag svept kaffe som om det inte fanns någon morgondag = ostabila kaffemagen som inte hjälpte bakismagen ett endaste dugg :C Sorgligt för mig.
För att toppa det var Thomas jobbiga killen och fredagsretades som vanligt.

Nu dricker jag vin ur min bib och dissar den äckliga osten som jag råkade köpa. Förstår egentligen inte hur jag ska orka vara festhanna ikväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar