tisdag 1 april 2008

tisdagslyx till tusen!

Idag fyllde en av mina chefer 40 år! Vid tiosnåret kommer den andra chefen och sliter ut mig från kontoret och gastar "CHAMPAGNEFRUKOST!!!". Alla samlas i lunchrummet där den nyblivna 40-åringen får på sig ett diadem med ballonger och sen förtär vi champagne och jordgubbar. Inte helt fel!
Dock kände jag hur jag blev lite snurrig i huvudet efteråt när jag började lyfta en massa saker och böja mig ner hela tiden. På eftermiddag blev det tårta, men jag smakade aldrig. Den såg inte så god ut.

Men champagnefrulle kan jag vänja mig vid!

4 kommentarer:

  1. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Impressora e Multifuncional, I hope you enjoy. The address is http://impressora-multifuncional.blogspot.com. A hug.

    SvaraRadera
  2. eh okej, normalt att den här personen som har kommenterat har gjotr det på engelska, eller alltså tydligen inte kan svenska och ändå tycker att din blogg är likeable och interesting! HAHA CP!

    SvaraRadera
  3. normalt att elina inte fattar att set är spam

    SvaraRadera
  4. jonas: jag fattar visst!!! det är ju det som är så korkat, som om hanna INTE skulle fatta det liksom!

    SvaraRadera