fredag 9 maj 2008

idag är jag trött

Tänker bara vara hemma ikväll. Kommer bli helt spattig om någon timme och känna mig uttråkad, men what to do. Har inga pengar så jag kan inte gå ut och fezta, har ingen ork för den delen heller. Jag har så svårt för att vara ensam, det kan vara riktigt, riktigt jobbigt, samtidigt som det ibland kan vara det skönaste som finns.

Picknicken igår var rolig. Vi satt nere vid Trekanten, drack vin/öl och åt mat. Hanna kom förbi och jag snodde lite vin av henne när mitt tog slut och blev pruttfull. Började känna av det när vi gick från sjön och skulle gå förbi jobbet och lämna filtarna. Jag stod i personalrummet och bälgade i mig vatten och sen åkte jag tvärbanan och kände hur allting snurrade. Dumt att dricka sig så full på en torsdag.

Kvällen kommer nog i alla fall se ut ungefär så här:
- Ta ett bad och tvätta mitt äckliga, skitiga hår
- Titta på Breaking Bad eller en bra film
- Somna på soffan med katterna

Det låter väl ganska bra?
Jag är ledig och obokad hela helgen, så vill någon styra upp en billig aktivitet med mig så tackar jag mer än gärna ja! Puzz!

3 kommentarer:

  1. obokad HELA helgen!?! jag som trodde du bokat möte med mig imorgon, men OKO då vet jag!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. men du sa ju kanske :C

    SvaraRadera
  3. PICKNICK MED OSS!!
    vi ska ha picknick imorgon innan jag ska till RAMA OCH KLIPPA MIIIG!!!! *ÄNTLIGEN!!!!!*

    SvaraRadera