onsdag 4 juni 2008

vårruset + sommarhäng + lycka

Idag sprang jag vårruset med syrrorna. Och jag sprang faktiskt hela sträckan. Trodde att jag skulle palla typ 2 km och sen vara död med tanke på att jag inte har tränat på 2 månader, varit konstant sjuk och druckit lite för mycket alkhol. Att jag sen har varit fruktansvärt bakis hela dagen gör hela prestationen än mer beundransvärd.

Igår var världens trevligaste kväll! Jag, Jonatan, Daniel och Kim hade picknick i Kronobergsparken. Drack vin och öl och åt goda oliver, pratade om Rederiet och Tre Kronor, fick lite skrapsår på knäna (jag) och tog varandra i skreven (inte jag). Sen blev vi pissfulla hela gänget och flyttade festen till Teodoras när det blev för kallt och sista ölen och vinet var uppdrucket.

Imorse mådde jag som en liten gnu, var nog fortfarande lite berusad när jag stövlade in på jobbet. Trots bakfyllan som plågade mig resten av dagen var det en bra dag i övrig. Hade medarbetarsamtal, typ utvecklingssamtal, och det var väldigt givande. Det kommer bli lite förändringar i mina arbetsuppgifter och jag tror att det kommer bli suveränt.
Jag gick liksom bara runt och trivdes idag. Hade den här fina låten på hjärnan hela dagen och det var inte mycket som kändes misspepp. Jag kände mig glad hela dagen.
Jag tror och hoppas att morgondagen kommer bli lika fin, torsdagar brukar vara fina. Och efter jobbet är det date med Maria och sen ska jag kolla på Hannas utställningsgrej på en festlig klubb.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar