tisdag 8 juli 2008

INTERNET!!!

Okej, mitt internet har fortfarande inte börjat funka men jag är smarta tjejen och lyckades lista ut min grannes lösenord till hans/hennes internet *bäst* Så nu sitter jag och försöker komma ikapp flera veckors missat internetande.

Var på Kungstappen och gav blod idag efter en sjukt tråkig dag på jobbet. Hade tur deluxe och hamnade hos den hunkiga sommarjobbande läkarstudenten. Själva blodgivandet gick väl sådär som vanligt, det rinner för dåligt och är nästan alltid på gränsen att det går att ge, men det underlättar alltid när man har någon trevlig att småprata med under tiden.
Den här gången valde jag en ficklampa som present. Funderade på att ta trisslotten och vinna en mille så jag slipper alla tråkiga pengaproblem men struntade i det för en ficklampa är ju faktiskt alltid bra att ha *praktisk tjej*.

Var på biblioteket idag och lånade en bok som jag har suktat efter ett tag samt la en reservation på en annan bok som jag har suktat efter ännu längre. Jag tänkte bli en bokmal igen, så alla som har tips på fantastiska böcker får gärna tipsa mig!

6 kommentarer:

  1. HAHAHAHA omg, hur kunde du lista ut grannens lösenord? var det asenkelt? jakob gissar att var qwert eller nått sånt för hansäger att det är vanligt! HACKER-SYRRAN!!! vi måste ses snart för vi saknar dig!!

    SvaraRadera
  2. asså nää, det var så pinsamt enkelt så det är löjligt. KIRRADE DET PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET LISSOM!!!!!

    kom och hälsa på mig på jobbet då! :D

    SvaraRadera
  3. haha va? vad var det?!?

    vilka böcker?

    SvaraRadera
  4. kan jag ju inte skriva, hehe!

    lånade john irvings "tills jag finner dig" och bokade miranda julys "no one belongs here more than you do" pwnd!

    SvaraRadera
  5. JOOO skriv!!!! vill veta!!!

    och nää, kan inte åka till ditt jobb, åker ju på remsa och den kommer typ ta slut innan vi är där :C och signe hatar att åka långt med tåg numera, buhu :C *fast i kungsängen 4-ever*

    SvaraRadera
  6. boktips:
    Everything is Illuminated (Allt är upplyst)
    Extremely Loud and Incredibly Close (Extremt högt och otroligt nära)

    Båda två av Jonathan Safran Foer, du borde läsa!!

    SvaraRadera