fredag 18 juli 2008

SEMESTER!!

Jag har varit helt sprallig hela dagen! Skuttat omkring på jobbet och peppat på fest ikväll och semester i tre veckor och allt har varit roligt precis hela tiden. Jag promotade menskoppen för kvinnorna på jobbet och var trevligaste kassörskan i stan och hade god matlåda.

På vägen hem lyssnade jag otippat nog på Veronica Maggio och kände mig ganska lycklig och glad. Sen blev jag kär i en lång kille med ruffsigt hår och det gjorde mig ännu gladare. Sen var jag en sväng på systemet och där blev jag lite kär i den långa killen i kassan med ruffsigt hår (eh, känns som att jag gillar en viss typ av killar). Kom hem och blev kär i katterna som i sin tur är kära i mig!

Nu ska jag duscha, piffa och börja förfesta. Snart kommer mina gäster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar