lördag 16 augusti 2008

hej helgen!

om tjugo minuter har jag varit vaken i 24 timmar! Pepp!!

Kvällens höjdpunkter lite snabbt innan turboläggdags:
1. Kim!! Träffade honom i slussen och han brottade ner mig två gånger innan väktarna kom och stoppade oss. Jag ville att han skulle följa med och fortsätta vara festen, han ville hem och sova :c
2. Fransmannen!! Inga ord nödvändiga för att förklara storheten med denna man! Han var fransk!
3. Träffade tre fulla killar i gamla stan som jag bjöd på tuggummi. Dom tackade genom att prova mina glajjor och önska mig en trevlig hemfärd.
4. Gulliga 18-årigatjejerna t-centralen-västra skogen. Skitsöta! Jag ba: friendz4evah!
5. Revolutionskillen som blev lite för hetsig på slutet och som skulle gå av på min station och dessutom gå åt samm håll. Gå hem killen.

Hejdå. Ska borsta tänderna för första gången på 48 timmar nu (ja, jag vet äcklig, men det var inte med flit) och svara på ett sms från en mates of state-entusiast! Godnatt bloggen!

2 kommentarer: