fredag 29 augusti 2008

I don't know what you've been told but I'm gonna have some fun tonight!

Mitt liv är så himla fyllt med spännande och bra saker just nu att jag blir helt spattig. Vaknade imorse av min fina väckarklocka (05:15!) och kände mig glad. Åkte till jobbet och gick runt och var just glad. Och lite spattig. Åt mina frukostägg och drack kaffe tillsammans med K. Gick och satte mig i kassan (herre, brukar ju för fan aldrig sitta i kassan klockan sju när vi öppnar). Hade K mitt emot mig och båda var helt fredagslyckliga. Tog små danssteg när ingen såg. Skämtade med precis varenda kund. Världens sötaste kille som charmade brallorna av mig och skojade till det när han tjuvlyssnade på mig och K's flamsande. T gick runt och var grinig och jag sa bara "pusspusspuss" till honom hela dagen. Fick muttrande tillbaka och ibland ett flin. Ringde söta Nenna på lunchen och skvallrade i en halvtimme! Nenna är tokig! På eftemiddagen dog peppen lite när det blev problem med helgens schema och folk ringde och sjukanmälde sig osv. Men hela arbetsdagen har varit så fiiin! Älskar fredagar!!! Älskar att alltid vara ledig på helgerna!

Det var ju inte det jag skulle skriva. Jag skulle ju berätta att min bror, hans fru och deras dotter till slut kom hem till mig igår. Ida gjorde oss sällskap efter ett tag. Min bror tog typ tre portioner mat och jag fick beröm från alla om min utmärkta matlagning! *bäst*
Sen sov Ida över hos mig för att hon inte orkade åka hem. Vi gick och la oss typ tio i tio och jag somnade på två minuter.

Idag fyller världens bästa Erika år! Det firas med fest i Hornstull och sen 90's!! Jag ska ragga lammkött, hehe. Hoppas att hon gillar födelsedagspressyn hon ska få av mig.

Åh, fredag, helg, vännerna, livet! I love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar